loading...
کوچه خاطرات
ابراهیم بازدید : 78 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

)

 

Abbas Ghaderi – Adame Aghel (14 Files) 44.36 MB
Abbas Ghaderi – Bachehaye Iran (6 Files) 30.71 MB
Abbas Ghaderi – Dobare Barmigardam (12 Files) 55.84 MB
Abbas Ghaderi – Dokhtar Che Ghashangi (15 Files) 52.92 MB
Abbas Ghaderi – Dorooghe (14 Files) 57.49 MB
Abbas Ghaderi – Ey Eshgh (14 Files) 45.47 MB
Abbas Ghaderi – Gol Banoo (3 Files) 16.39 MB
Abbas Ghaderi – Golandam (14 Files) 40.04 MB
Abbas Ghaderi – Gole Pooneh (14 Files) 45.25 MB
Abbas Ghaderi – Gole Roz (9 Files) 35.91 MB
Abbas Ghaderi – Haft Asemon (12 Files) 77.82 MB
Abbas Ghaderi – Khosh Amadi (10 Files) 50.37 MB
Abbas Ghaderi – Marjaneh (14 Files) 44.41 MB
Abbas Ghaderi – Mohabat (14 Files) 49.23 MB
Abbas Ghaderi – Nafase Man (5 Files) 17.9 MB
Abbas Ghaderi – Peikare Sangi (12 Files) 42.87 MB
Abbas Ghaderi – Saat (14 Files) 48.76 MB
Abbas Ghaderi – Sagha Khone (9 Files) 71.85 MB
Abbas Ghaderi – Sepideh (10 Files) 56.24 MB
Abbas Ghaderi – Show Ghaderi (16 Files) 38.33 MB
Abbas Ghaderi – Tekeh Sang (5 Files) 36.21 MB
Abbas Ghaderi – Ziarat (10 Files) 51.2 MB

دانلود هر آلبوم در یک فایل زیپ:

 

Abbas Ghaderi – Adame Aghel 43.59 MB
Abbas Ghaderi – Bachehaye Iran 30.27 MB
Abbas Ghaderi – Dobare Barmigardam 55.45 MB
Abbas Ghaderi – Dokhtar Che Ghashangi 52.07 MB
Abbas Ghaderi – Dorooghe 56.88 MB
Abbas Ghaderi – Ey Eshgh 44.68 MB
Abbas Ghaderi – Gol Banoo 16.12 MB
Abbas Ghaderi – Golandam 39.39 MB
Abbas Ghaderi – Gole Pooneh 44.68 MB
Abbas Ghaderi – Gole Roz 35.3 MB
Abbas Ghaderi – Haft Asemon 77.16 MB
Abbas Ghaderi – Khosh Amadi 49.39 MB
Abbas Ghaderi – Marjaneh 43.45 MB
Abbas Ghaderi – Mohabat 48.64 MB
Abbas Ghaderi – Nafase Man 17.74 MB
Abbas Ghaderi – Peikare Sangi 42.26 MB
Abbas Ghaderi – Saat 47.59 MB
Abbas Ghaderi – Sagha Khone 70.86 MB
Abbas Ghaderi – Sepideh 55.78 MB
Abbas Ghaderi – Show Ghaderi 37.69 MB
Abbas Ghaderi – Tekeh Sang 35.92 MB
Abbas Ghaderi – Ziarat 49.88 MB

بیوگرافی عباس قادری:

هنرمند مشهور ، محبوب و مردمی ایران”عباس قادری” در بیست و ششم شهریور سال ۱۳۲۶ (۱۸ سپتامبر۱۹۴۷) در تهران متولد شد . او به دلیل علاقه ی خاصی که به موسیقی داشت بسیار زود انجام فعالیت های خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد . و در نوجوانی شروع به انجام فعالیت هایی در عرصه موسیقی کرد . به طوری که ابتدا در سنین نوجوانی در جمع همکلاسی ها و بیشتر در اردو های پیش آهنگ مدارس آن دوران می خواند و بعد ها با فعالیت های هنری در تاتر ادامه داد. ولی فعالیت هنری عباس قادری به طور جدی و حرفه ای از سن هجده سالگی آغاز شد ، که باید راهنمائی ها و تشویق های استاد انوشیروان روحانی را یکی از مهمترین عوامل آغاز فعالیت جدی و حرفه ای او دانست . و اولین آهنگ عباس قادری آهنگی بود به اسم ” چیزی که عوض داره گله نداره” که بعد از عرضه ، با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شد و بعد از این آهنگ او صدها ترانه خاطره انگیز دیگر هم اجرا کرد . عباس قادری تنها خواننده ای از نسل خوانندگان مردمی ایران است که بعد از انقلاب ۵۷ دست از کار خود نکشید و همچنان کارش را تا به امروز ادامه داده است .بعد از حدود چهل و پنج سال فعالیت هنری در کارنامه هنری این هنرمند بزرگ و مردمی ، حدود ۸۳۰ ( هشتصد و سی ) آهنگ در آلبوم ها و سبک های مختلف به چشم می خورد. و از این هشتصد و سی آهنگ عباس قادری ، حدود هفتاد آهنگ ، برای فیلم های قبل از سال ۵۷، موسوم به فیلم های فارسی اجرا شده است . که از جمله معروفترین این آهنگ ها که برای فیلم اجرا شده است ، می توان آهنگ های ( بدنام ) و ( چیزی که عوض داره گله نداره ) را نام برد . که این تعداد آهنگ که بیشتر آنها ماندگار شده اند و مردم با آنها خاطره داشته اند و دارند ، در نوع خود بی نظیر است و نشان می دهد که او چقدر به کار خود علاقه مند است و همچنین نشان از هنر بی نظیر این بزرگ مرد عرصه موسیقی دارد . البته عده ای انسان بی فرهنگ و بی هنر که چیزی از هنر نمی دانند و تعدادشان در برابر دوست داران عباس قادری بسیار کمتر است ، در سال های اخیر سعی کرده اند که با کلمات توهین آمیز از ارزش کار هنرمند پر آوازه کشورمان کم کنند ولی خوشبختانه موفق نشده اند و امروز عباس قادری هنوز هنرمند محبوبی است و خواهد بود چون او آثار جاودانی خلق کرده است که هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد. و اما در زندگی شخصی ، عباس قادری دارای دو دختر و دو پسر به نام های علیرضا و شهرام است که آهنگ های جدیدش از ساخته های شهرام است و همچنین تعدادی از آهنگ های قدیمی عباس قادری توسط شهرام قادری دوباره تنظیم و بازسازی شده است . علیرضا نیز در حال حاضر مجری شبکه ی ITN است .

لازم به توضیح است که عباس قادری همچنان با تعداد زیادی از هنرمندان عزیز کشورمان مخصوصا هنرمندان و دوستان قدیمی که در حال حاضر در خارج از کشور ساکن هستند ، رابطه ی دوستانه ای دارد ولی چه خوب است کارشناسانی که اخیرا در مورد کم رنگ شدن موسیقی مردمی در جامعه ی امروز ایران صحبت می کنند و مطلب می نویسند این را بدانند که تعداد زیادی از آهنگ های قدیمی عباس قادری بدون اجازه ، توسط برخی از خوانندگان قدیمی و جدید ، مخصوصا خوانندگان ساکن لوس آنجلس بازخوانی شده است که ما ضمن اینکه می توانیم کار این خوانندگان محترم را مغایر با اصول حرفه ای و اخلاقی بدانیم ، می توانیم همچنین نظر این کارشناسان محترم را در این مورد به چالش بکشیم و با قدرت بگوییم که موسیقی مردمی همچنان چون گذشته ، زنده و باطراوت است و تنها یکی از دلایلمان همین بازخوانی هایی است که انجام می شده و می شود ، که دلیل این بازخوانی ها نه صرفا به خاطر زنده نگه داشتن خاطرات گذشته بلکه به خاطر زیبایی ترانه های مردمی و نیازی که همچنان به این سبک از موسیقی احساس می شود ، انجام شده و می شود . تعدادی از هنرمندانی که ترانه های قدیمی عباس قادری را بازخوانی کرده اند عبارتند از : آقای حبیب ( ترانه عزیزترین ) ، زنده یاد خانم مهستی ( ترانه نازی نازی ) ، آقای علی دانیال ( ترانه گلنار ) ، خانم شهرزاد ( ترانه صلیب ) و … که البته مشخص است که اجراهای اصلی این ترانه ها با صدای زیبای عباس قادری قطعا از زیبایی های خاصی برخوردار است و در بین مردم هم طرفداران بسیار بیشتری دارد .

قطعا نمی توان حدود چهل وپنج سال خاطره و حدود چهل و پنج سال فعالیت در عرصه هنر را در چند خط خلاصه کرد ولی ما سعی کرده ایم فقط گوشه ی بسیار کوچکی از این حدود چهل وپنج سال را برای دوست داران هنر و شخصیت مردمی عباس قادری ، در این چند خط بگنجانم .

امید است که مطاالب این سایت مورد توجه دوست داران عباس قادری قرار بگیرد . و همین چند خط راهی را باز کرده باشد برای گفتن و نوشتن از اسطوره موسیقی مردمی ایران و برای شناخت بیشتر هنرش ، از گذشته تا امروز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 988
  • بازدید کلی : 16,446